04:46 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
اعلام فراخوان اولین دوره جایزه تربیتی استاد "علی اکبر شعاری نژاد"

1397/04/18 03:28

اعلام فراخوان اولین دوره جایزه تربیتی استاد "علی اکبر شعاری نژاد"

پایگاه خبری راد: فراخوان اولین دوره جایزه تربیتی استاد علی اکبر شعاری نژاد منتشر و 14 مرداد به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری راد،«جایزه دوسالانه تربیتی استاد علی اکبر شعاری نژاد» با محوریت آثار و مقالات تربیتی به همت انتشارات "پیشگامان پژوهش مدار" و دوماهنامه "شوق تغییر" و با حمایت مراکز علمی و آموزشی و همچنین خانواده استاد، راه اندازی و اولین دوره آن در سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

در دوره اول برگزاری این جایزه، چهار بخش پیش بینی شده است که شامل مقالات مبتنی بر تجربه‌های زیسته، مقالات مبتنی بر پژوهش‌ها، تقدیر از یک فعالیت موفق و تأثیرگذار تربیتی مبتنی بر آموزه‌های استاد شعاری نژاد و تقدیر از کتاب برگزیده تربیتی است. در بخش اول به ۳ اثر، در بخش دوم به پنج اثر و در بخش‌های سوم و چهارم به یک اثر، تندیس جایزه و هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان در جایزه تربیتی استاد شعاری نژاد می‌توانند مقالات خود را در موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند. این موضوعات بر مبنای عناوین کتاب‌ها و زمینه‌های فعالیت دکتر شعاری نژاد انتخاب شده‌اند و شامل فلسفه تربیت روانشناسی تربیتی، روان شناسی رشد، روان شناسی معلم، روانشناسی مدیر مدرسه، روان شناسی دانش آموز، تربیت معلم، تکنولوژی تدریس، روش‌های آموزش در ادبیات کودکان، تعامل خانه و مدرسه هستند.

 به گزارش ایسنا، 14 مرداد 1397 زمان پایان دریافت متن کامل دریافت مقالات است و آبان ماه 1397 زمان برگزاری مراسم پایانی جایزه است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88345217 در تهران تماس گرفته و آثار خود را از طریق یارانامه‌های mortezamajdfar@yahoo.comو ebrahimaslani.edu@gmail.com ارسال کنند.

استاد دکتر علی اکبر شعاری نژاد (۱۳۹۲ - ۱۳۰۴) با بیش از ۶۶ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش و آموزش عالی، تربیت صدها دانشجو و تألیف ده‌ها عنوان کتاب و صدها مقاله، از پیشگامان علوم تربیتی در ایران به شمار می‌رفت.

برچسب ها:

آموزش و پرورش